War Veterans Cup 2011

Setkání členů asociací válečných veteránů regionu střední a východní Evropy
Mezinárodní turnaj v malé kopané
Individuální soutěž v dovednostních disciplínách

ZAJIŠTĚNÍ AKCE:
Organizace: Mezinárodní setkání pod hlavičkou Československé obce legionářské

Termín: 2. – 4. 9. 2011

Místo: Univerzita obrany – Brno, Brno

Řízení meetingu a Vedení turnaje:
Pořadatel: ČsOL, Jihomoravská krajská jednota ČsOL, Jihomoravská krajská organizace SVV ČR, Jednota ČsOL Valtice a Aktivní Zálohy při KVV Brno, Univerzita obrany Brno

Hlavní organizační úsek:
Ředitel: Ing. Karel Černoch, ČsOL, SVV ČR
Administrativní úsek: Mgr. František Trávníček, ČsOL, Ján Vitko, doc., Dr. Drahomír Hausner
Sportovní úsek: Mgr. Martin Veselý, Ing. Jiří Bílek, agentura GOVA
Univerzita obrany: pplk. Dr. Vladimír Šidla, CSc.

Informace o účasti:
váleční veteráni, členové asociací z Rakouska, Polska, Slovenska, České republiky a dalších pozvaných zemí středoevropského regionu (bude upřesněno seznamem osob – účastníků), představitelé UNIS Vídeň a Praha, centrály OSN Vídeň

Ubytování:

Vojenská ubytovna Tučkova, internáty, snížená sazba pro válečné veterány – poplatek 150,- Kč/osoba/den – hradí účastníci sami. Zajištěno ubytování do neděle tj. 4. 9. 2011 na základě upřesnění požadavku účastníky – děkuji za poslání informace o ubytování co nejdříve, nejpozději do stan. dne

PROGRAM:

PÁTEK 2. září 2011
do 18:45 – příjezd účastníků, ubytování
19:00 – společná večeře

SOBOTA 3. září 2011
7:00 – 8:30 – snídaně
9:00 – sraz účastníků, příjezd ostatních týmů, prezentace
9:30 – zahájení, oficiální části, prezentace jednotlivých asociací, příspěvek mírovým operacím OSN, práce organizací, vystoupení hostů
11:30 – oběd
12:30 – přesun
13:00 – zahájení zápasů odpoledních základních skupin (v průběhu míčový víceboj, hry atd.)
18:00 – ukončení finálových zápasů, vyhlášení výsledků
19:00 – odjezd na večerní program
20:00 – zahájení večerního programu
02:00 – plánované ukončení

NEDĚLE 4. září 2011
8:00 – 9:30 – snídaně, po snídani odjezd

Pravidla:
Dle pravidel malé kopané.

Systém:
V sobotu 3. 9. 2011 budou odehrány základní skupiny po rozlosování týmů. Následně se týmy na 3. místech z každé skupiny utkají o 5. místo. Dále se bude pokračovat semifinálovými duely, kde proti sobě nastoupí vždy vítěz jedné skupiny a proti němu tým, který obsadil 2. místo v druhé skupině. Následně se sehraje duel o 3. místo a finále. Počet hráčů: 4+1; střídání: hokejově; délka hrací doby:skupiny 2x12 minut, následně 2x15 minut; rozměr branek: 2x3m a hřiště 20-24x40m. Každé družstvo si přinese vlastní fotbalový míč vel. 5 (klasický fotbalový míč). Účastníci si zajistí dresy (případně jednotná očíslovaná trička) a kopačky (zakázány jsou kopačky se šroubovacími kolíky). Turnaj se hraje za každého počasí. V případě trvalejších dešťů a podle pokynů správce areálu o nezpůsobilosti terénu by se kopaly pokutové kopy dle rozlosování.

Startují:
Předpoklad 8 – 10 družstev celkem dle přihlášení, předpoklad je 1 tým z A, 3 – 4 z ČR, 2 – 3 ze Slovenska, 1
tým z Polska + 1 rezerva, dle pořadí přihlášení

Ústroj:
Sportovní, neformální viz charakter programu

Občerstvení – strava (viz. program, navíc):
V průběhu turnaje bude k dispozici občerstvení a nápoje – zajišťuje agentura GOVA.

Ceny:
1. místo: pohár a diplom, věcné ceny, medaile
2. – 3. místo diplomy, věcné ceny, medaile
4. – 8. místo: diplomy a věcné ceny
Dále bude vyhodnoceno: 1. – 3. místo v soutěži jednotlivců v doprovodných disciplínách

Doprovodné aktivity:
Míčový víceboj: soutěž jednotlivců v hodu 6tek (basketbal), trestný kop z dálky do branky na malou kopanou,
trestný hod z dálky a další disciplíny dle možnosti areálu

Startovné:
symbolické 100,- Kč (4 EUR)/účastník

Závazné přihlášky týmů posílejte na mail: kcernoch@okbusiness.cz nejpozději do: 25. 8. 2011

Závazné objednávky ubytování posílejte na mail: kcernoch@okbusiness.cz nejpozději do: 25. 8. 2011


Poznámka:
V přihlášce uveďte svoje jméno a příjmení, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, bydliště, hodnost, SPZ vozidla a typ vozidla, pokud budete parkovat v areálu.
Večer 3. 9. 2011 společenská akce mimo ubytování, doprava zajištěna.
Časový harmonogram a program podléhá změně!